senaipek50 Kızlar kızım 6 aylık sepet beşik kullanıyoruz ama artık sığmıyor uzun süre kullanabileceğimiz anne yanı park beşik önerir misiniz prego markayı kullanan var mı aranızda
Temizlikperisi senaipek50 Kraft calipso elite Güzel kullanıyorum kızımda 4 yaşına kadar kullandım. Oğlumda kullanıyorum şuan😊
Gokturkmom senaipek50 kullanılır bence bebeğim oturmaya ve emeklemeye başladı alt kademeye indireceğim gayet güvenlikli
tonymontana senaipek50 yoyko hepsini eler exculusive comfort 8in1 park yatak koyu gri rengi bizdeki icine yatak olarak da yatas twiny kullaniyoruz
betiii tonymontana aynen bende bunu tavsiye edecektim Gerçekten çok sağlam çok güzel bi park yatağı Normalde anne yani park yatakları bana çok dandik gelir ama yoyko öyle değil asla