mehtaphay Kızlar bebeğim sürekli emerek uyumaya alıştı bende çok sıkıldım bugün ilk defa biberon da kaşık mamalarından yapıp vermek istedim ama içmiyor ağlayıp durdu mecbur emziriyorum yine biberona nasıl alıştırırım lütfen öneri sunun 😞
Tekbenimsucumguzelolmakdemi mehtaphay memeden komple kesmek istemiyorsanız şuanki durumda biberonq alıştırmanız biraz zor gibi.
mehtaphay Tekbenimsucumguzelolmakdemi memeden kesmek değil niyetim ama geceleri memeye alıştığı için çok sık uyanıyor 10,5 aylık oldu sabaha kadar meme ağzında olsun istiyor
KuzeyinAnnesi03 mehtaphay şuan tam size düşkünlük kaygı dönemi önden büyük ihtimalle su vermeyi deneyin ya da bı kaç gün idare edin ağlayınca oylayın gece ememsini kesin sizi için daha yararlı olur gece emmesi zaten şuan yararlı değil emip uyuduğu için rahatsız olur
mehtaphay KuzeyinAnnesi03 nasıl kesebilirim ilk anneliğim bende ne yapacağımı bilmiyorum uyanınca su veriyorum içmek istemiyor ağlıyor sallıyorum kucağımda sakinleşsin diye ama olmuyor İnan çok yoruldum büyüdükçe düzelir dediler ama hala aynı 😭
KuzeyinAnnesi03 mehtaphay eşin destek olabilirse bı kaç gün o uyutmayi deneyebilir stres yaptığını hiseder babalar daha sakin oluyor . Ağlasa da bı kaç gün direnip vermeyin mecbur duruyor 🤷🏽 pes edecek bı süre sonra
mehtaphay KuzeyinAnnesi03 keşke eşim destek olsa işe gidiyor diye gece hiç ilgilenmez sanki bir tek o çalışıyormuş gibi