milkin Bebeğinizi büyütebilmeniz için psikolojiniz de en az beslenmesi kadar önemli hatta daha önemli çünkü bebek bir şekilde besleniyor göz açıp kapayıncaya kadar büyüyor,yaşarken anlamıyorsunuz ama zaman geçtikçe dönüp baktığınız da o kadar hızlı geçip gitmiş ki herşey insan şaşıyor. Çocuğunu 3-4 defa ancak emzirebilmiş ve mamayla büyütmüş bir anne olarak lütfen etrafa kulaklarınızı tıkayın,çünkü her türlüsüne konuşuyor bizim milletimiz kilolu olsa da bu defa da obez yapmışsın diyeceklerdi tecrübeyle sabit. En önemlisi çocuğunuzun sağlıklı olması,kilolu ya da zayıf değil sonuçta hiçbirimiz aynı boya ve kiloya sahip değiliz :) Onlar da birer insan hepsi tek düze aynı olamaz ki. Kendinizi bu konu da ne eksik görün ne de yetersiz ha emzirme uktesi insanın içerisinde hep kalıyor o konuya birşey diyemem çünkü benimde üzerinden 4 yıl geçmesine rağmen bazen ara ara aklıma gelir iç çekerim şuan olduğu gibi 🫠İlaçlarınıza devam edin ihtiyacınız olduğu sürece zamanla da etrafı duymamaya alışacaksınız zaten ☺️