MommyNest 8 aylıkken yaptırdım ben . Emekliyor ve sürünüyodu . İlk gün ağrısı oldu sadece ertesi günde biz tedbir amaçlı emeklemesine izin vermedik . Diğer günler gayette rahattı emekledi süründü . Bize doktor 2 bez takın dedi .1 beden büyük bezler kullandık .