Merhabalar 2,5 aylık bebeğim var bi kaç gündür kusacakmış gibi oluyor midesi yukarıya su atıyor. Reflüsü olduğunu söylemişlerdi ama sanırım reflüden değil başına gelen var mı ? Doktora gittim takip et 15 gün geçmezse tahlil yaparız dedi bişey vermedi. Huzursuz ne yapacağımı bilemedim