fufu09 ben de zaman zaman bunu yaşıyorum 3 haftalığız biz de. Babanın kokusu ile de sakinleşiyor babaya bırakabilirsin ya da yanında uyutabilirsin emzirdikten sonra. Şu an bizimkiler yanımızda çok huzurlu uyuyorlar. Bazen çocukları değiştiriyoruz cidden baba ve anne kokusu çok işe yarıyor illa memede olması gerekmiyor yanında uyusa da yeter zamanla beşiğe de alıştırırsın. Biz o aşamadayız ahahahah