Çocugu okula gitmek istemeyenler nasıl alıstırdı. Biz gecen sene bıraktık sabahları tekemeleyerek giyinmek sitemiyodu en son ağlayarak uyanıyodu bttaniyenin altına asaklanıyodu daha kötüye gitmeye baslayınc bıraktık bu sene vericem anasınıfına siz zorladığınızda daha kötü oldumu nasıl bi yol izledinzi