Merhabalar, 25 gün önce vajinal doğum yaptım. 1 tane dikişim var. Biraz fazla ayakta kalınca sanki bütün iç organlarımın ağırlığını vajinamda hissediyorum. Sanki rahim, bağırsak, vajina dışarı doğru ağırlık yapıyor, neden olabilir bilmiyorum. Geçer mi yaşayan var mı?