defneflin merhabalar Allah bağışlasın. Öncelikle biberonla vermeyi bırakmanız lazım. Çünkü bebekler biberona alışınca zamanla memeyi bırakıyorlar. Biraz uğraştırıcı olacak ama şırınga ile verebilesiniz. Örneğin memenizi tutturup üstten şırınga ile damlatabilirsijiz mamayı / anne sütünü. Böylece bebeğiniz içerken memenizi emmeye devam eder. Göğüs ucunuz için silikon uçlardan alabilirsiniz. Süt sağınxa başlarda hep az çıkar, bebek emmesi gibi olmaz demişti doktor. Sağdığınız çıkan süt miktarı moralinizi bozmasın yani. Günde mutlaka 3 litre su için, irmik helvası ve soda da güzel süt yapar. Bir de ben e bebekten bestlak damla almıştım. Fayda gördüm, tavsiye ederim. Başardığınızı gördükçe moralinizi düzelecek ve sütünüz daha da artacak. İkizi veren Allah rızkını da verir, ikizlerinizi sadece anne sütü ile besleyeceginzi günler de gelecek. Yeter ki inanın 💙 Yenidoğan dönemi çok zor haklısınız ama pes etmeyin. Çok zor olsa da çabalayın ve memeyi tutturun. Başarabilirsiniz 💪🏼 herkes emzirmek zorunda değil ama emzirmeyi önemsediğinizi gördüğüm için yazmak istedim. Sağlıkla büyüsünler 🤍