Bebeğim yaşına girdiğinden beri iştahı epey azaldı. Sevdiği şeyleri bile yemiyor parçalayıp atıyor ya da biraz kemirip tükürüyor. Memeyeyse tam aksine daha da düşkün oldu. Sürekli emmek istiyor. Azı dişleri çıktı peş peşe ondan da oluyordur elbette bir de büyüdüğü için de farklı davranışları oluyor ama yine de az yedikçe üzülüyorum. Sizin bebişler nasıl yemesi için neler yapıyorsunuz? Bu arada hala ayrı ve tuzsuz yemek yapıyorum kendi yemeklerimizden çok vermiyorum acaba bu yemeklerden bıktı mı diye de düşünüyorum. Siz 1 yaştan sonra nasıl yemekler vermeye başladınız?