Ben kırmızı et yemiyorum kaynanamlar da çok et tüketiyo. Senede 2kere falan gidiyorum onlara bi iki günlüğüne her gittiğimde et yapıyolar ben yiyemiyorum. Kıyma yiyorum bu arada kuşbaşı falan sevmiyorum. Her gittiğimde ya dışardan söylüyorum ya da eşimle dışarı çıkıp yiyoruz bi günde başka bişey yeseniz ölmezsiniz bence. Köfte bile olur yani ama yok. Onlar bize daha sık geliyo bende her geldiklerinde ortak yiyebileceğimiz bir şeyler yapıyorum kadınbudu köfte, islim kebabı vs ya da etli bi şey yapıp kendime ayrı bi şey hazırlıyorum. Ama bu sefer yapmayı düşünmüyorum misafir umduğunu değil bulduğunu yiyo yani ben 😂 tavuklu bi şey yapcam ne yapayım sizce çok uğraşmak istemiyorum basit olsun yarın günü birlik gelecekler bu arada