trd Ben de bilenen bütün kremleri denedim kantaron zeytinyağı vs. Biri teramisin krem onermisti onu sürerek iyilestirdim ama her emzirmede ıslak pamukla 3 4 defa sildim. İyileştikten sonra lansinoh kreme devam ettim onu da sürekli siliyordum
trkl trd ıslak pamuk bildiğimiz pamuğu suya batırıp silmek dimi. O kadar antin kuntin şey var ki oda satılan birşey mi diye soruyorum yanlış anlamayın
efnanbal trkl ben her sağım sonrası sürüyordum. Anında göğüs ucunu yumuşatıyordu. Sürdükten sonra göğüs pediyle kapatıyordum. Gümüş kapakta asla kullanmadım. Hep göğüs pedi kullandım. Sağıma geçeceğim zaman ıslak temizleme pamuğula siliyordum.
brcnlavin trkl yani bana iyi gelen tek şey zaman hala acılarım var ama en azından eskisi kadar degıl meme ucundaki çatlak görüntü bendede vardı umarım hemen duzelır çok zor biliyorum
beyazzkuguu trkl dğru emziriyor musunuz bende yanlış emzirme yapmışım göğüslerimden irin kan akıyor du şehir hastanesinin emzirme danışmanına gittim doğru emzirme şeklinş gösterdi bebek sadece göğüs ucunu emerse çatlama yara yapıyor ama kahverengi kısmı olabildiğince emerse sorun olmuyormuş
trkl eyll_13 göğüs kalkanı dediğiniz nedir nerden alabilirim . Kremi sipariş verdim . Birde nasıl kullanacağım tarif eder misibx
eyll_13 trkl e bebekte falan vardı yaşadığınız şehirde varsa eşiniz falan alsın şeffaf büyük kapak gibi bir şey