Oğlum 27 aylık.Tuvalet eğitimi için aylardır kitap okuyup müzik dinliyorduk .Tuvalet aparatlarını eşyalarını birlikte seçtik .Kakasını bezliyken kendisi klozete yapmak istedi sonra yine bezlerim birkaç gün .Daha sonra hazır olduğunu düşünüp tuvalet eğitimine başladım.Bugun tam 2 hafta oldu ama kazasız günümüz yok.Çok sık hatırlatıyorum bu sefer sıkılıyor .Hatırlatmıyorum oyuna dalıp altına yapıyor ve rahatsız olmuyor .Artık sakinligimi kaybettim ve kızmaya başladım ve öğreneceğine dair umudumu yitiriyorum .Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum önerilere açığım