İlk 3 ayda bebekler hala kendilerini anneleri ile bütün olarak görürlermiş ilk 3 ay için bu çok normal deniliyor. sonrasında algısı açılıyor çevreyi görüyor en güvendiği kişi olan annesinin kucağında olmak istiyor bu evrelerde sosyalleştirip insanlara alıştırmak gerekiyormuş sanırım yavaş yavaş bende sonradan öğrendim.Oğlum sosyal bir bebek olmasına rağmen 11. Aydayiz anneannesine yeni alıştı ve anca işe dönebildim.