Kızlar selam,
Kızım 21 aylık ve artık yavaştan konuşuyor her istediğini az da olsa anlatıyor ver, burda, aç, gel anne vs. Gibi.
Ben başbaşa kaldığımızda hep ingilizce konuşaam onun dil gelişimine katkı olur mu karışıklık yaratır mı?
Tecrübesi olan var mı?