cakebabe bizde hafifti. Aslinda pandemi donemine dustu ve pek ciddiye alinmadogi icin biraz daha geri kaldi konusmaso. Yani normalde hafif bizdeki ve uzerinde cokniyi calisilirsa daha iyi de olur. Suan yeni tedavi yontemine gectiler ve doktoru cok emin konustu , bu cocukta hafif ve nerdeyse gecicek dedi. 3 ay sonra cok buyuk fark olucakmis. Insallah dedigingibi olur. 2 yasinda galiba fark ettik.