Kızlar sizce tercih danışmanlığı mantıklı birşey mi yoksa para tuzağı mı ? Bir kaç yer gördüm güvenilir. Ve hep yorumlarda yanlış tercih yaptığım için atanamamıştım bu yıl sizin sayenizde atandım keşke önceden tanısaymışım diye?
Kafam karıştı benimde tercih danışmanlığı alıp mı ilerlemeliyim yoksa gereksiz mi