hellololo 3,5 aylık bir bebeğim var bir buçuk saatte bir emmek istiyor. Acaba doymadığı için mi sık sık meme istiyor diye merak ediyorum tecrübeli annelerden destek bekliyorum
aysegul466 hellololo benim bebeğim 3 aylık doktor gündüz daha çok ister normal dedi birde istedikce emzir demişti 🥰
alyabarlas hellololo bazen doymadıgından oluyor şahsen bnmde oyleydı 1 saatte bır emıyordu herkes dedı yok kokun ııcn yok bunun ıcın alakası yokmus doymuyormus kılo alımı cok az oldu o ay sımdı 5 aylık olcak duzeldı ama o ay doymuyormus mıllette guzelleme yapıyordu yok kokun ıcın vs vs oyle bısey yok o aylarda saat uzaması lazm bnmkınınde hıc uzamıyordu saat
betamom hellololo gündüzleri cok sık enmek istiyor. Özellikle uykusu geldiğinde. Emme şeklinde anlaşılıyor zaten boş mu emiyor yoksa dolu mu diye
3kidsmom hellololo bizde 3 gün sonra 3 ayı bitiriyoruz aynıyız her saat başı memede gecede öyle o kadar emmeye kiloda çok değil yani anlamış değilim 🤷♀️
hellololo aysegul466 ben de istedikçe emziriyorum fakat 1 saatte 1,5 saatte bir emmek istiyor normal mi ypksa doymuyor mu anlayamadım
hellololo alyabarlas bizde de saatlerde bir uzama yok henüz 3 aylık kpntrolünde doktor kilosu iyi demişti bakalkm 4 aylık kontrolde ne diyecek eğer az ise mama da vermem gerekecek büyük ihrimalle. Şimdi günde 1 kez mama içiylr geceleri uykuya dalmadan önce
hellololo betamom evet uyumak için geldiği de oluyor o zaman emmiyor emzik gibi kullanıyor ama çoğunlukla da emiyor ben de tereddüt ediyorum acaba sütüm mü az doymuyor mu diye
gamseliii hellololo benim de oglum 4 ay 12 günlük o aylardan beri aynıyız gece max 2 saatte bir uyanıyor emmeye 5 dk emip uyuyor. Mama verdim doymuyor mu diye yok hayır mamada da uyanıyor. Meme bagımlısı olmus yani
betamom hellololo bende daha tartılmaya götürmedim aynı tereddüt bendede var ama hayırlısı bakalım. Sadece bizdede gündüz sürekli emmek istiyor diyebilirim
hellololo 3kidsmom evet benim bebeğimde öyle çok kilo almadı normal sınırlar içerisinde ama zayıf da değil
hellololo betamom demekki bu aydaki bebekler genellikle böyle belki de havalar sıcak olduğu için susuyor olabilir yavrucaklar
betamom hellololo susamada olabilir ya da göğsümüzde rahatladıkları içinde olabilir. Çünkü bazen ne emiyor ne gitmek istiyor öyle bi mücadeleye giriyoruz
hellololo betamom evet ya tam olarak anlayabilmek gerçekten zor aç mı uykusu mu var zevkine mi geliyor
mutluanneesra hellololo acıktığı için değilde uykusu geldiği için emiyor olabilir benim kızım da 3,5 aylık 1,5 saatte bir uyur uykusu gelince de acıkmış gibi ağlıyor