ikizince Merhaba, ek gıdaya geçiş yapıyoruz.yumurta sarısını nasıl veriyorsunuz? Çok kuru geliyor bebişlere, süt ile mama şeklini vermeye çalıştım o da olmadı. Siz nasıl verdiniz? Nasıl sevdirdiniz?
Tugceva ikizince ben önce rafadan yapip öyle vermiştim şimdi hasliyorum içine labne koyuyorum biraz zeytinyagi koyup yediriyorum
Ccansuu ikizince tereyağ ile verebilirsiniz hem tadı daha güzel oluyor en az 4-5 dakika haşlamalısınız
Mervemim ikizince oğlum 7 aylık yumurta sarısının yarısı biraz minzi 1 çay kş doğal zeytinyagı 1 Çay kş pekmez azcıkta kaynamış su katar ezer mama gibi veririm pekmez oldugundan seviyor tadinı
Havva3410 ikizince yoğurtla karıştırıpta veriyorum ben 6-7 dk kaynatıyorum yumurtayı çeyrek yumurta sarısıyla başladık
ikizince Tugceva ben de rafadan düşünmüştüm, ama doktorum en az 7-8 dakika haşlanmalı gerektiğini söyledi.
Tugceva ikizince hmm ben sormuştum doktoruma yumurta vermeye başladım diye alerji yapmadıysa yiyebildigi gibi ver demişti kaynama süresi falan demedi hiç 🤷♀️
ikizince Tugceva bana az haşlanmış yumurtada solmonela Kurtun geçebileceğini söyledi, bağışık sisteminin henüz güçlü olmadığını dediler, doğal olarak tedirgin oldum
Tugceva ikizince doğrudur araştırmadım bilmiyorum ıhlamur kaynat haşlanmış yumurta sarısı bide labne dene istersen kullanıyosan cici bebede katabilirsin