anneyimmmben bende sma kullaniyorum hic beyaz kapaga rastlamadim ve mamalar surekli olarak yeni geliyor biraz arastirdigimda da annelerin bundan sikayetci oldugunu gordum o yuzden yazdim firmayla gorusmedim belki aptamil gibi icerigi de duzenlenmistir bu yuzden bazilari sikayette bulunmus olabilir bilemiyorum