babygirlandcatmom Kliniğe gittim ilaç verdi içtim yerlerdeyim asla geçmiyor yutkunmakta zorluk çekiyorum gözümün altına kadar vuruyor ağrı 1 hafta sonra gel dedi başka şansım yok mu duramıyorum çocuk da var çok bunaldım ağlıyorum saatlerdir
simseklivekalpli babygirlandcatmom ay çok geçmiş olsun ben de yeni gömülü 20lik dis çektirdim :/ apseli çekmez kimse
Dorukmommss babygirlandcatmom canım apseli dişi hiçbir doktor çekmez o iltihabın geçmesi gerekiyor aksi halde çekerseler iltihap kana karışabilir buda vicudunda olumsuz etkiler yaratabilir🫠 antibiyotik bir az olsun iyi gelecektir sık dişini dayan bir hafta sonra çektirdiğinde kuş gibi rahatlayacaksın😍
Mommyhann babygirlandcatmom malesf çekmezler ilacın komple bitmesi lazım etkisini göstermesi için gargara vs vermedilermi o biraz rahatlatıyor
3kiz babygirlandcatmom benim çekilmişti ve iltihap kök yapmış dişimde ama ona rağmen çekmişti çok acımıştı ve ben acıdan ağladığımda klinikten kovmuştu özelde çekildi sonra sakinleşince tekrar denedi ve çekildi söylediği şey şu oldu aaa dişin iltihaplıymış kök yapmış ilaçsız çekmemeniz lazımdı ölebilirdin dedi şaka gibi
babygirlandcatmom Dorukmommss evet evet doktor da bugün aynı şeyi söyledi ama çok çok zora kalırsak işlem yapılır dedi kafamda soru işareti kaldı madem işlem yapılıyor ben neden bu eziyeti çekiyorum dedim kendi kendime
babygirlandcatmom Mommyhann yok hiçbişey vermedi haftaya gel dedi devlet zaten ilgilenmiyor özel de ilgilebmez oldu insanla
Dorukmommss babygirlandcatmom canım sen sık dişini bak allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermez riske atma kendini antibiyotiğini düzenli al o seni biraz olsun rahatlatıcak sonra da çektirirsin zaten o diş gidince hiçbirşeyin kalmicak sen ilacını iç iltihabı kurutmaya bak😌
babygirlandcatmom Dorukmommss mesajın çok motive etti beni Allah razı olsun senden canım❤️❤️❤️yemin ederim suni sancıyla doğurdum bu kadar zorlanmadım ya 🥹
suhedaaaaa babygirlandcatmom Apseli çekmezler. Yani benim bildiğim böyle. Allah muhafaza beynine enfeksiyon atarsa komaya bile girersin. Çok geçmiş olsun, Rabbim şifa versin bir an önce.