Minikprenses_1
Kızım 9,5 aylık 😍🤍
Ayakta durmayı çok sevmiyor bir yerlere tutunup kalkıyor emekliyor ama hep oturmak istiyor yürütüyorum hemen bırakıyor kendini 😂
6-7 aydan beri baba gel gel diyor şimdi de tati kakakak gibi sesler çıkarıyor
1 dişimiz var o da yeni yeni çıkıyor geçen hafta patlattı
Renkli toplarla oynamayı çok seviyor ve köpeğimiz var onun peşinde koşturuyor emekliyor.
Bir şeye şaşırınca ya da yeni bir şey görünce aiiy diye bağırmayı öğrettim her şeye şaşırıp bağırıyor 😂 çok tatlı
Yapışık ikiz gibiyiz odadan çıkınca kriz geçiriyor.
Emiyor mama içmiyor 7/24 mememe yapışık uykuları çok düzensiz sürekli ıh ıh diye ağlıyor uykusunda mememi emzik niyetine kullanıyor.
Ek gıdada sabah biraz kahvaltı yapıyor peynir domates zeytin gibi akşam evde ne pişmişse ondan yediriyorum bebek yemeklerinden hiç istemedi ve alerjik bir bebek 😂