Esingokalp Arkadaşlar 4 aylık bebeğim var sezeryan ile doğurdum. Şimdi tekrar hamileyim doktor çok erken kesinlikle aldırmalısın çok riskli diyor , başına gelen varmı 😫
LinaMom0501 Esingokalp camım ne alaka sacmalama başka doktora git benim arkadaşım 5 ay önce doğum yaptı sezeryan sımdı yine hamile doktor öyle bısey demedi asla.
tugceilealin Esingokalp 2 sene yapma dediler bende sezaryenim ama insan korkuyor.yokmu sezaryen olup 2.bebis hemen gelen ? Sizde acele etmeyin baska dr da gidin ne kolay soyluyorlar ya 🙈
Alieymen65solin Esingokalp yengem bebeği 3 aylıktı hamile kaldı karnı büyüdükçe dikişleri acıyordu onunkide doktor riskli dedi ama 4.sezaryeniydi yinede doğurdu gayet sağlıklı bence başka doktora gidin 🤷🏻♀️
Pcoslubiranne Esingokalp kuzenim de 5 aylikken hamile kaldi doktor direkt kurtaj yapayim demis.Bebegi dogdu 4 aylik oldu bile.Sakin gitme o doktora dedim.Risk almak istemiyor bazi doktorlar.Doktorunu degistirmelisin.
Eymeniim Ay yok artık lütfen başka doktora git benim kuzenim de doğumdan sonra hemen hamile kaldı doğurdu yine sezeryanla birşey olmadı şükür