Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Akademik olarak hiç sıkıntı yok öğrenmesi başarılı sadece bazı komutları anlamamazlığa vuruyor ben törpülüyorum şuan oğlumu bak böyle böyle yapacaksın diye anlatıyorum. Kendini savunmasını öğretiyorum sana biri vurursa ederse sende öğretmenine söyle öğretmen bişey yapmazsa sende karşılık ver diyorum çünkü anaokulunda başımıza geldi öğretmen müdahale etmedi çok duygusal bir çocuk içine atıyor ağladığını kimseye göstermiyor kaç kere kafası bacakları mosmor geldi eve mecburum kendini savunmayı öğrenmesi gerek ama önümde 1,5 ay var o zamana kadar bakıcam bir daha anaokuluna giderse ben bunları biliyorum sıkıldım diyecek