nur1219 9. Gün bugün. 3. Gün kocamdan başka kimse kalmadı yanımda. Gündüz geldiler gece gittiler annem, ablam. Berbat bir lohusalık geçiriyorum. Sıcaktan nefes alamıyorum. Kendimi inek gibi hissediyorum. Ye, iç, emzir, süt sağ. Emse ya bari.. Kendimden tiksindim. Uyuduğunda ne yapacağımı şaşırıyorum uyusam mı, duşa mı girsem, süt mü sağsam derken bi bakmışım uyanmış. Sağolsun eşim çok yardımcı oluyor. Pazartesi işe başlayacak o yokken napıcam diye kara kara düşünüyorum. 🥺