Herkese merhaba bebeğim 2 ay 10 günlük yaklaşık bir haftadır aşırı huysuz akşam vakitleri hep aynı saatlerde ağlamaya başlıyor bir kaç saat ağlıyor uykuya geçemiyor zorlanıyor. Gündüz uykuları yarım saat ya da bir saat. Hiç böyle bir bebek değildi şaşkınım neden böyle oldu? Geçici midir ne yapmam gerekiyor bir bilginiz var mı? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼