Bebeğim 1 aylik doğduğundan beri reflu yatağında yaptırıyorum ama hep aşağıya kayıyor genelde öyle uyanır. Gündüzleri sorun değil ama gece uyurken ben de geç farkedebiliyorum cok sinir oluyorum. Yatağın üzerine nevresim serdim hem terletmesin hem kaymasın diye ama nafile kayıyor surekli yavrum. Çözüm bulan var mı bu duruma?