rmysa0 Kızlar kabızlık için ne yaptıysam geçmedi doktorumuz duphalac verdi bi zamandan sonra oda fayda etmedi şimdi hindistan cevizi yağına başladık 2 gündür kullanıp tecrübe edenler var mı
biraz_tantana rmysa0 hem kızım için hemde kendim için kullanıyorum faydası var çok yok ama var zeytin yağıyla karışınca daha iyi oluyor bence
mutlukoala rmysa0 ya ben iki gündür yanlışlıkla seviyo dye verdim hemen ishal gibi yaptı etkili baya aralıklarla verilmesi gerekiyor
rmysa0 endoplazmikretikulumiste çok iyi ya inşallah toparlar günlerdir artık oda bende yorulduk ya tuvaleti geldiği zaman resmen çığlık atarak ağlıyor nasıl canı yanıyor
biraz_tantana rmysa0 benim kızım da öyleydi kabardı hatta maksat kısmı poposuna bol bol zeytinyağı sürerdim iç kısma doğru her bez değişiminde daha rahat çıkarmasını sağlıyordu zeytinyağı kayısı suyu kayısı kurusu püresi dubhalac vs derken düzeldi zamanla
mutlukoala Leno 1 yaşına 10 gün kaldı. Yoo arada yoğırtlarına ilave ediyorum bi tatlı kaşığı ama aralıklı veriyorum. Üst üste iki gün verdim yanlışla hemen ishal gibi yaptı çok yararlıymış bu arafa bi dr un sayfasında görmüştüm