Mastit olduğumdan dolayı biberon vermeye başladım
Öncesinde 2 3 defa avent sülük ile mama vermiştim. Baktım mastit çok ilerledi gögüsü boşaltıp biberon ile verdim. Şuan ise memede kalıp emmek istemiyor biberon istiyor. Ne yapıcam nasıl memeye döndürücem? 2.5 aylık