Doraveduru canım benim kızımın da dogdugundan beri var bir damla vermişti doktorumuz. Ama geçmeyebilir dedi.. Göz çukuruna sürekli masaj yap dedi. Göz damlacık damarları tıkalıdır. Zmanla açılır dedi... 1 yaşına kadar açılmazsa müdahale ediliyormuş... Ama sürekli masaj yap dedi. Duş aldırdığında şampuanı ile sabunla iyice durula dedi...