duyguozgl1 kızım 4 buçuk aylık, başlarda kundak istemiyordu. Ben de beşiğinin içine hazırlıyordum kundağı uyuyunca kollarını sarıyordum. Böyle böyle alıştı. Ve uykuları uzadı. Şimdi hava sıcak evet sadece bez zıbın ve yarım kundak yapıyorum müslin örtüyle. İki saate kadar deliksiz uyuyor. Umarim yardımcı olur size de