Kızlar merhaba yardıma ihtiyacım var oğlum 18 aylık normalde de sinirli bir bebektir ama sakinleştirebiliyorduk hep yani anlıyorduk onu şu iki hafta önce memeden kestik son bir haftadır da ağlama krizlerine giriyor resmen kendini yerden yere atarak ağlıyor kucağımıza alınca daha şiddetleniyor ve ne yapsak susmuyor feryat figan bağırarak ağlıyor birkaç gecedir de olmaya başladı uykusundan bir anda feryat ederek uyanıyor tepinmeye başlıyor yani normalde ağladığında kucağımıza alıp gezdirince yada konuşunca bile susardı ama bu ağlamalarında görmüyor bizi resmen susana kadar beklemek zorunda kalıyoruz doktorumuz pedagog önerisinde bulundu ama öneri yapmadı doktor olarak varmı sizin izmirde memnun kaldığınız bir pedagog öneri bekliyorum kızlar