annesinintatlisi Anneler merak ettiğim bir şey var.. İlk bebeğimde ilk aylarda göğüs ucu yarası sorunu yaşadım çok fenaydı. Diğer bebeklerde de yaşanıyor mu bu yani ikinci bebeğim olsa onda da mı yaşayacağım 🥹
caniminikizleri annesinintatlisi valla benim 3.gebeligim ikizdi ben ikizlerimin ikisinide alıp emziriyordum göğüslerim acayip yara olmustu ben yasadım ama illa ki doğum yaptıktan sonra hepsinde oluyor
Ballilokmam11 annesinintatlisi sanırım oluyormuş ben ilkinde de yaşamadım şükür gümüş kapak kullanmıştım şimdi tekrar hamileyim yine kullanırım
Omeraslan annesinintatlisi Yengemin üç kızı var üçünde de yaşadı. Sürekli yara olur kanardi. Sanırım hepsinde oluyor. Oğlumda en baştan itibaren lansinoh kullandım taaa hamileliğin 7. Ayında başlamıştım. Ondandır belki hiç yara olmadı
3247 annesinintatlisi bende ilk bebekte oluyor sadece sanıyordum ama her çocukta oluyormuş yanlış emzirmeden dolayı yara oluyormuş bende hiç emziremedim parçalandı resmen hastanede emzirme odasında bi kadına denk geldim yara olmuş emziremiyordu ağlıyordu dedim ilk bebeğin mi dedi 3. Bebegı ilk defa bunda yara oldu demişti
annesinintatlisi caniminikizleri yaa göğüs uçlarında bir alışkanlık durumu olmuyor yani tüm bebeklerde oluyor bu yara
annesinintatlisi Ballilokmam11 ben kapak kullanmıştım daha kötü olmuştu 🥲 bebeğim emmeyi öğrenene kadar geçmemişti
geceyi_saran_anne Ben de hiç yaşamamıştım , bebeğim geçen ısırdığı için kanattı ve yara oldu. Hamileliğimin 5.ayından beri zeytinyağı kullanıyorum , ondan kaynaklı dokusu güçlü olabilir, tavsiye ederim.
minnakkofte annesinintatlisi ikincide yaşamadım çünkü doğumdan önce gümüş kalkan kullanmaya başladım ona rağmen çok acı oldu ama yara olmadı