Omeraslan 3247 oğlumda çok içer. Sudan zarar gelmez. Bir de havalar çok sıcak yemesini etkilemiyorsa bırakın içsin
starwomen 3247 Bu sıcaklarda su içmesi normal. Benim kızımda son 1 haftadır aşırı su içiyor. Normal bence
210624 3247 birsey olmaz ya benim oğlumda nerde görse su iciyor , havalar çok sıcak büyük ihtimalle ondandır . Susamazsa içmez zaten bırakın içsin , havalar soğuyunca o azalır zaten
mavisimbebek33 210624 benim oğlum da çok su içiyor. Kışın bu kadar değildi. Sıcaklardan istetiyor. Günde bir kez boşaltıp yapıyordu. Şimdi bazen 2 bazen 3 oluyor. Bağırsakları sürekli hareket halinde çünkü. Ama sudan zarar gelmez
3247 mavisimbebek33 Instagram da bi çocuk doktoru yazmıştı çok su içmek su zehirlenmesi olur kilo alımı durur diye o yüzden kafama takıldı
210624 3247 😃 he bizde de öyle şu içerken gorse de de diye suyu gösteriyor diyorum yeter içme artık ağlıyor 😂
mavisimbebek33 3247 bence o haddinden fazla içenler için. Bebeğin zaten küçük sen suyu kendine göre ayarla ver mesela. Miktarı fazla geliyorsa günlük miktar ayarla. O istemeden ver ki alışkanlık yapıp devamlı kendisi istemesin
3247 starwomen elime e öyle söyledi bu sıcaklarda biz bile dayanamıyoruz çocuk susuyor normal falan dedi
3247 tonymontana vallahi gözünü açar açmaz su istiyor aç karına vermemeye çalışıyorum ama bazen engel de olamıyorum küsüyor ağlıyor
ebru3457 3247 !< benim kızımda 16 aylık oda öyle suluğunu her gördüğünde su içmek istiyor yazın hareketli terliyor ondandır diye düşünüyorum ben çok şey yapmadım
3247 ebru3457 ebru3457 ya aslınd ası içmesi güzel sağlıklı ama fazlası da zarar mı acaba diye düşündüm
3247 ebru3457 sorumdan bağımsız bişey sormak istiyorum kızlarımız aynı ayda hemen hemen benim ilk çocuğum pek bi bilgim yok kızınızın kaç kelimesi var acaba yanlış anlamayın asla kıyaslamak için sormuyorum
210624 3247 yok tam tersi vucut susuzu kalırsa daha kötü, biz yaşadık bi kere onu vücut sussuz kalmış dedi oğlumu kendine getirene kadar bayağı uğramıştık o yüzden bırakın içsin sussuz kalmasın vücudu