beybitolat biraz da yapıyla ve gen ile alakalı sanırım. Eşim hiç emeklemeden 8 aylık yürümüş, 9 aylık bezi bırakmış 😂 ben de 10 aylık yürümüşüm. Bebeğim doğduğunda başını dik tutabiliyordu uzun uzun. Bir de hep yer sofrası kurdum. Merakından emeklemeyi öğrendi sofraya uzanmaya çalışırken 😂