Dün kontrolümüz vardı, kızım 5 buçuk aylık doktorumuz tadımlara başlayabilirsin önce kabak yada bal kabağı da olur 3 gün kuralına uymana gerek yok dedi.Mama sandalyesi sipariş verdim hemen ama boğazına kaçma durumu olmasından çok korkuyorum🥺deneyimli annelerin deneyimlerini istiyorum ☺️