Yani bu biraz hadi fırsat varken moderatörleri gömelim postu olmuş:)
Bu kadar emek veriliyor biraz saygı lütfen.
Bir haksızlık varsa mail atın, moderatör şikayetler bana düşüyor.
Dondurmalikahve
Siz de bir dahakine doğru etiket yaparsınız. Sabitler yeterli diye alınmadı belki vs vs vs… İyi bakarsak iyi görürüz.
Doğrusu: @Mods
Sizin yaptığınız:
