kubyackck 12 günlük bebiş ıkınıyor ama tuvaletini çişini yapıyor büyük tuvaleti çok minik ucunda kalmış şeklinde napabilirim gaz damlası kullanıyoruz masaj yapıyoruz
kvncedz kubyackck çok normal bence mudahele etme benimkide öyleydi sadece emzirirken popoyu dışarıda birskiyordum kolay yapıyordu 1 hafta yapmazsa kabız sayılır zaten birde kucağımda / pozisyonda tutunca rahat yapiyordu
kvncedz kubyackck birde sırtını kendi karnına çevirip bacaklarını kaldırabilirsin böyle de rahat yapar
minikpanda73 kubyackck bir süre oluyor oğlumda böyledi hatta bazen sabah ıkınmaya başlar öğlen anca yapardı kimyon çayı içiyordum Bide karnına masaj yapıyordum en son alıp kucağımda sırtını göğsüme dayayıp comelir pozusyonda 1-2 dakika yürüyordum Bu şekilde 4-5 defa yapıyordum baya iyi geliyordu 40 günden sonra yavaş yavaş daha rahat yapıyor bağırsakları gelişiyor
ilknur277 kubyackck benim bebeğimde kırkından sonra öyle oldu 2 günde bir sonra bi baktım 10 günde bir ilk sıralar çok sıkıntı ederdim sonra bu duruma alıştım doktorlarda normal dediler probiyotik vermeye başladık gazını çıkardığı sürece kakası problem yaratmıyordu suan 9 aylık ve yeni yeni düzeliyor ve sadece anne sütü veriyordum
edooossselos emiyorsa poposuna zeytinyagi sur biraz mama yiyorsa bir damla mamasina damlat oyle icsin iyi geliyor
Dogacelik edooossselos gliserin kansuk fitil var eczanede reçetesiz satılıyor. Ondan yarım verebilirsin. Hemen rahatlatır. Mama verdiysen mamanı değiştir.
kubyackck minikpanda73 bende öyle yapıyorum ama hiç etki etmedi en son zeytinyagi masaj ve poposuna sürdum işe yarar umarim
Dogacelik kubyackck o zaman bol sebze salata yemeye çalışın. Pilav makarna fazla yememeye çalışın. Hemen fark ediyor. Bebeğim çok huzursuzsa birkaç kez fitil vermiştim. Keyfi yerindeyse bekleyebilirsiniz.
firsttimemom Bol bol karnına masaj yapın videoları izleyebilirsiniz. Etkili olmazsa anüse hametan kremle çok hafif masaj yapabilirsiniz, sadece uyarmak amaçlı. O zaman rahatlayıp kaka yapabiliyorlar