ars9824 ben her gün mutlaka yıkıyorum bizim de bez çizgisinde olmuştu bioderma atoderm kremle günde 4 5 defa nemlendiriyorum bir de banyoda uzun tutmayın ama sık sık yıkayın diyorlar öyle yapıyorum baya azaldı bizimkisi bir de bir krem var o hemen geçiriyormuş ben kullanma gereği duymadım içinde kortizon olduğu için ama çok çoğaldıysa doktorunuza sorabilirsiniz