Bebegim 38.haftada doğdu herhangi bir sıkıntımız yoktu ama doğduktan sonra solunum sıkıntısı oldu küvezde yattı 10.günde svt atakları geçirmeye başladı hamileliğimde hiç bir sıkıntım yoktu hersey yolundaydı ne olduysa dogumdan sonra oldu 19.günde hastaneden ilaçlarla taburcu olduk şuan 4aylık Ankarada ünlü bir kalp doktoruna gidiyoruz 1 yaşına kadar ilaçları devam edecek 1 yaşından sonra geçme ihtimali %70 dedi doktorumuz 2 tane kalp ilacı kullanıyor günde 4 defa ve 3 defa şeklinde ilacın birini bırakmayı denedik atakları sıklaştı sonra tekrar başladık ilaçları verirken ben paramparça oluyorum dayanamıyorum küçücük bedeni doğar doğmaz ilaçlarla tanıştı