Kızlar ben emzirme danışmanlığı almıştım burda çok görüyorum belki bir kişiye bile faydam olursa ne mutlu bana anlatıyorum .
İlk zamanlar 30 40 cc çıksa şükrediyordum şuan 150 cc tek gögüsten çok rahat çıkarabiliyorum .
1.maddemiz su bu gerçekten çok önemli her emzirme sonrası 2 bardak muhakkak su içiyorum soğuk olmayacak ılık
2.maddemiz uyku bu zor kızlar biliyorum ama en azından çocuk uyuduğu zaman öğlen sizde 1 uyku yapın 1 saate olsa uyuyun
3.madde yemek tereyağlı etli bulgur veya sade tereyağlı pirinç ve bulgur yoğurtla günde 2 3 kez ye , haftada bir gün tavuk bir gün et tüketebilirseniz iyi olur
4.madde hoşaf şekersiz hosaf içmek
5.madde hamsel anne çayı günde 3 defa içiyorum bestlak damla ile aynı bence
6.madde ise sağım eğer tek pompanız varsa sağ göğüs 12 dakika sol göğüs 12 dakika sağıyoruz hemen sağ göğüs 8 dakika sol göğüs 8 dakika son olarak yine 8 dakika sol 8 dakika sağ günde bir kere bunu yapın bir hafta boyunca sütünüz nasıl coşacak kendiniz görün umarım okuyan birine faydalı olurum 🙏🏼