Huma_kus34 Kızlar dagıtma yarın çıkacak kargomuz bugün kendımız gıdıp şubeden alsak verirlermi alan oldumu şehir dışında cıkıcaz orda lazım olucak bırsey oyuzden soruyorum
busealmilanil gizememre ben dagitimdayken almıştım bir kere. Çok sık sipariş getirdiği için numarasi vardı. Arayıp almıştı eşim gidip
Meri-Mel Nacafa Kızım rahatsız ishal kusma var bir gün var iki gün yok sonra tekrar başlıyor iyice moralim bozuldu bir de tedaviyi kabul etmiyor aşırı duyarlı hastane ve doktor konusunda bunlarla uğraşla geçiyor 😞
Alya-Sena Huma_kus34 hepsijetin şubesi yok deposu var depo bazlı çalıştıkları için elden vermezler adrese teslim ederler sadece
Nacafa Meri-Mel doktorunuz önerdi mi bilmiyorum ama benim oğlumda geçen ay aynı şeyleri yaşadı enterogermina ve zinco ile atlattı baya iyi gelmişti bu ikili, tatları da kötü değildi rahat içti