Kızlar bebeğim 3 aylık koyu yeşil sulu kaka yapıyor acaba üşüttü mü yoksa ben günlerdir yeşil tatlı biber yiyorum o mu etkiliyo yoksa diş mi çünkü eli ağzında hep ağzındayken canı acıyormus gibi sesler çıkarıyo ne düşünüyorsunuz başına gelen var mı tecrübeli annelerden destek almak isterim
Bugünde takip edeceğim değişiklik olmazsa doktora yazacağım