Hanımlar merhaba daha önce bu tarz başlıklar açtım biliyorum. Bir ara toparladım ama şu ara yine aklımda otizm var maalesef. Bebeğim 16 aylık olucak göz teması var bunda eminim artık, seslenildiğinde bakıyor fakat dışarıda bazen bakmıyor, sosyal gülümseme var ama sürekli gülmüyor, kelimeleri yaşına göre gayet iyi 20 25 e yakın, çok taklitçi her şeyi taklit ediyor, parmak işareti var, komutlar gayet iyi bezini getirir çöpe atar vb. Ama şu sıra arada parmak ucuna basıyor bide işaret ve orta parmağını üst üste koyuyor.. ya ortak dikkat meseleside kafamı karıştıyor beni oyuna çağırmıyor gibi geliyor.. bu arada uzmanlardan görüş alıyorum hatta zaman zaman çocuk gelişimi uzmanıylada görüşüyorum fakat eksik bi şey var gibi. Sizin bebeklerin şuan nasıl her yaptığı şeyde dönüp size bakıyor mu ?