Kızlar bebeğim ameliyat olacak ama hastane yatış olacak ,nasıl oyalacağımı bilemiyorum.1 yaşında olacak diğer ay.Sıfır ekran büyüttüm.Zaten kendisinin de ilgisi yok.Yakınlarda Ateşlenip serum takıldığında oyalamak için zor kaldığımda tlfn uzatmıştım asla izlemedi.Bebeği oyalamak için Hastaneye yatışta ne önerirsiniz ?