3 aylık bebeğin düzenimi olurmuş diceksiniz ama yeni yeni düzen oturtmaya başladık 3 aydır uğraşıyorum bunun icin ve bugün kayınvalidemlere kalmaya gidicez kendisi torunuyla cok ilgileniyo Allah var ama sallayarak uyutuyo cocugu ben sallamaya alıştırmadım cok korkuyorum düzeni bozulucak diye bişe olurmu sizce