mbabygirlm Kızlar kızım banyoyu çok seviyor. Bazen beraber duş alıyoruz kızımda suyla oynuyor yanımda köpük yapıyoruz falan oyuncak koyuyor. Bende çamaşır oluyor da şimdi teyzesiyle banyoya girdi. Yanlış mı yapıyorum
mbabygirlm mbabygirlm denizde de öyle mayoyla bikiniyle oluyorlar mesela çocuklar da gidiyor ya aynı şey mi
beriiiiil mbabygirlm çocuğunuz küçükse yanlış değil. Biz de beraber giriyoruz 18 aylık. Ben de çamaşırlarımla giriyorum önce oyun oynuyoruz sonra yıkanıyoruz. Ayrıca çocuğu tek yıkayacak olsam da iç çamaşırlarımla giriyorum çok ıslanıyorum diye. İyice aklı ermeye başlayınca kendim yıkanmam sadece onu yıkarım diye düşünüyorum
Deletedmom192 mbabygirlm neden yanlıs olsun kı teyzesı o yabanco degıl. Denızde herkes bıkını ıle oynuyor. Ne farkk var denızde olunca oluyorda banypda olunca mı olmuyor.
bebekdeniz mbabygirlm çamaşırlarınızla giriyormuşsunuz ama banyonun mahremiyet olduğunu bilmeli diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
mbabygirlm Deletedmom192 artık psikolojim bozuldu gerçekten. Lütfen şikayet gibi görmeyi ama annemgilin evde kapıda kilit yok. Küçük kızımı uyutuyorjz koyuyoruz gelip uyandırıyor. Artık evdeki kimsenin sabrı kalmadı bende tükendim. Kalbim sıkışıyor artık
Minmini mbabygirlm ben müsaade ediyorum teyzesiyle şahsen hiç aklıma gelmedi de doğru mu yanlış mı diye düşünmek🙊 bence değil ya ha teyzesi ha ben🤍
KuzeyinAnnesi03 mbabygirlm kaç yaşında acaba 18 aylık oğlum da babası yada benimle yıkanıyor genelde beni istemiyor babasıyla daha çok eğleniyor 😂😂 tabi iç çamaşırı olması şartıyla 🤷🏽