2.5 yaşında oğlum. Bu zaman kadar görüntülü konuşmalar hariç (onda da genel de babannesi ve dedesi memlekette olduğu için 20-30 dk arası konuşuyorlar) hiç vermedik. Yemek yerken TV kapalı telefonlar hep sessizdir bizim evde.
TV ye gelirsek onu da süreli açıyorum ama çok bakmaz. Bağımlısı değildir.
Tehlike kısmına gelirsek benim için telefon ,tablet daha tehlikelidir .