prenseskus Kızlar tek sefer idrarı mi yoksa bir kaç çiş toplanarak mi olur çünkü bebeğim sorunu zaten az idrar yapması Çarşamba gününden bu yana yapıyor ama 10ml Yeterli gelmiyor Napcam bolmtorim acilde de bişey demiyorlar Net doktor da tatilde şuan yine olmadı napcam ben ya
simseklivekalpli prenseskus topladığınız idrar bi ise yaramaz ki tek seferde alması lazım. Ben bir kere az idrar verdim laboratuvara, bu olmaz az dediler, 1 damlası bile yeter sonuç için napayım bu kadar yaptı dedim baktım gayet de incelemislerdi
beybitolat prenseskus tek seferde olanı vermeniz lazım. Zaten kültür testi hemen laboratuvara teslim edilmesi gerekiyo parazit bilmem ne açısından. Siz hastaneden yedek kapta alın hangi zaman en çok yaparsa onu verin. Yapması içinde bol sıvı ile besleyin. Bizim doktorumuzda kontrol amaçlı her ay tahlil bakıyoda o yüzden diyorum. Bide kabı doldurmasına gerek yok ilk çizgiye kadar yapsa yeterli oluyo
prenseskus simseklivekalpli bende az içine döktüm kabin olmaz diyorlar valla napyim bende şaşırdım iyice yaa
simseklivekalpli prenseskus valla azıcık kızın diyin zaten bu sebepten idrar istiyo doktor ben napayım üstünü kendim mi tamamlayim diye. İçecekler sanki idrar beğendiremiyoruz
prenseskus simseklivekalpli iki kutu var Ben nasıl ikisine dolu dolu doldurcam Zaten yapmıyor dedim geçen surat yapıyorlar bide