alpaslanmom_ diğer eeve geçin derdim ama asansör yokmuş, asansörsüz çok zorlanırsınız. Yok yapabilirim derseniz eğer yeni dolapları diğer eve taktırabilirsiniz, oturduğunuz evde duşakabin varsa onu da öyle yaptırabilirsiniz hem kentsel dönüşümde bunlar çöp olmaz hem de siz diğer eve daha az masraf yaparsınız.